Documentatia PSI se realizeaza la nivel de firma si tine cont de particularitatile locatiilor utilizate.
Aceasta contine toate documentele de organizare a activitatilor in domeniul situatiilor de urgenta conform legislatiei in vigoare.
Continutul dosarului este urmatorul:
- stabilirea structurilor cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor
- elaborarea actelor de autoritate: decizii, dispozitii, hotarari si altele asemenea, prin care se stabilesc raspunderi pe linia apararii impotriva incendiilor
- planurile de evacuare
- organizarea interventiei in caz de incendiu
- intocmirea fisei de obiectiv
SERVICII PSI
Prestarile de servicii includ:
- Efectuarea instruirilor
- Stabilirea dotarilor tehnice de interventie necesare in caz de situatii de urgenta
- Consultanta privind realizarea exercitiilor de evacuare
- Prezenta la fiecare punct de lucru lunar pentru participarea la instructajele periodice
- Completarea fiselor de instruire
- Actualizarea dosarului psi
- Organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca
- Planificarea si executarea de controale periodice
- Reprezentarea la controalele ISU
- Asistenta permanenta
PLANUL DE INTERVENTIE
Intocmirea si avizarea la ISU Teritorial.
Vezi continut: Anexa 3 OMAI 163/2007